Pluggfri och student om 4 dagar

Dom här bilderna är rätt gamla, från en håltimme då jag och Astrid hade tråkigt och fick för oss att fota lite i tvättstugan för att visa vår vardag."Slitigt" haha... Om exakt en vecka är jag student och hemma i Sverige igen. Jag får ofta frågan hur det känns, och det är svårt att svara på, för det går upp och ner hela tiden. Jag har nog inte riktigt fattat att jag ska hem än... Studentdagen kommer att kännas som en blandning av glädje (äntligen avsluta 13 år skolgång) och ångest över att åka hem från Kenya, lämna alla vänner vi träffat utanför skolan, lämna våra sköna vakter, Agustus goda mat , grannar m.m. Den senaste veckan har vi varit rätt instängda pga alla terrorhot och oroligheter. I helgen lyckades vi dock få två utekvällar, som spenderades med våra MUNvänner, och på Galileo. Jag lyckades även avsluta mitt sista plugg och börjat packa lite. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0